dimecres, 6 de juliol del 2011

Carles Vidal

1.       Com et dius? Carles Vidal i Terrés
2.       Quina edat tens? 45 anys
3.       Tens Bloc? No en tinc
4.       Ciutat de residència: Sant Cugat del Valles
5.       Quan vas iniciar a fer esport? Vaig començar de ben petit quan a l’escola primària varen veure que flotava amb certa dignitat i vam recomanar els meus pares que em portessin al CN Montjuic. Em vaig dedicar a la natació fins als 13 però es un esport molt i molt sacrificat i em passava el dia dins l’aigua i em vaig cansar. Aleshores vaig pasar a fer basquet al JAC Sants, perquè volia practicar un esport d’equip. Al començar la carrera vaig deixar el basquet i tot el que he fet desprès ha estat com a hobby.
6.       Quina és la teva pràctica favorita: triatló, duatló, running, ciclisme o natació? La natació m’encanta i ara m’he afeccionat també al running i a la BTT.
7.       En quina distància o modalitat et trobes més a gust? Dins de l’aigua jejeje
8.       Explica’ns com entrenes: ets disciplinat, tens entrenador, segueixes algun pla d’entrenament? No segueixo cap pla d’entrenament però intento ser bastant disciplinat
9.       Quants dies i hores entrenes de mitjana per setmana? La setmana ideal es 2 sessions de natació (2000 m cadascuna), 2 dies de running (sobre els 10 km) i una sortideta amb BTT o carretera els caps de setmana. Res mes, que ja tinc una edat i amb la feina, vaig mort.
10.   Quants i quins objectius et proposes per aquesta temporada? Triatló Olimpica de Calafell i la Garmin.
11.   Quins són els teus punts febles i virtuts pel què fa a l’esport? Febles, que ja no tinc 25 anys jejeje i Virtuts, la constància
12.   Quina és la teva millor marca en la disciplina que practiques? En natació no em cronometro, en running 47,50 en 10 km i 1,45,10 en Mitja Marató. He fet dos triatlons sprints però no recordo la marca, la veritat. No devien ser gaire bones imagino.
13.    Alguna competició que no et perdis mai?  Perquè? Triatló de la Vila perquè m’encanta Barcelona i Mitja Marató de Granollers, per l’ambient espectacular que hi ha.
14.   Tens alguna mena de ritual en competició? No
15.    Quina és l’errada més gran que has comès en una competició? Fer una triatló sprint amb BTT.....que lent que anava.

2 comentaris:

XTB-XAVI ha dit...

Carles, benvingut al Club!! a veure si s´animen més Vallesencs i omplim Collserola amb els Dragons running cada dijous!!

Fins aviat!

Xavi.

Carles Vidal ha dit...

Motes gracies Xavi i molta sort aquest cap de setmana a Les Angles