dimecres, 23 de març del 2011

l'Albert :-)


1. Com et dius? Albert López Asensio
2. Quina edat tens? 32
3. Tens Bloc? No
4. Ciutat de residència: Barcelona
5. Quan vas iniciar a fer esport? Vaig començar a jugar futbol als 6 anyets però al veure que no era el meu fort em vaig dedicar al bàsquet a on ho feia bastant millor. Als 14 vaig començar a sortir amb la BTT amb el meu pare, però sempre com a segon esport doncs el bàsquet m'ocupava tot el temps. Ara fa 2 anys vaig deixar de jugar per temes de feina i estudis i ara torno a fer esport. Com funciono per objectius m'he marcat fer la primera triathlo aquest any.
6. Quina és la teva pràctica favorita: triatló, duatló, running, ciclisme o natació? El ciclisme és on em trobo més còmode, però sobretot en el de muntanya. Ara començo a agafar el gustet pel running;
7. En quina distància o modalitat et trobes més a gust? Doncs no ho se massa bé...us ho dic en uns mesos
8. Explica’ns com entrenes: ets disciplinat, tens entrenador, segueixes algun pla d’entrenament? Doncs vaig fent, sense entrenador per ara, només intento seguir els consells que em van donant. Soc prou disciplinat i a més en tinc moltes ganes de fer coses;
9. Quants dies i hores entrenes de mitjana per setmana? Depen de les setmanes però crec que de mitja uns 4 dies un parell d'hores.
10. Quants i quins objectius et proposes per aquesta temporada? Disfrutar.
11. Quins són els teus punts febles i virtuts pel què fa a l’esport? No m'importa entrenar, és més, m'agrada fer-ho però prefereixo fer-ho en companyia. Soc patidor, vull dir que puc portar l'esforç fins bastant lluny i soc competitiu, porto jugant contra d'altres tota la vida.
12. Quina és la teva millor marca en la disciplina que practiques? Tot és nou per mi, per tant no hi ha marques;
13. Alguna competició que no et perdis mai? Perquè? No.
14. Tens alguna mena de ritual en competició? Menjar pasta abans de la competició.
15. Quina és l’errada més gran que has comès en una competició? Jugant a bàsquet moltes, tantes que no hi ha espai en aquest blogg :-) .