dilluns, 29 de novembre del 2010

Primer qüestionari: President


Barcelona Dragons Socis i Futurs Socis...és un gran plaer poder escriure en aquest blog embrionari que gràcies a en Pau i Xavier A. hem pogut posar en marxa la darrera setmana.

Com ha sorgit aquest Club? ...bueno, podriem dir que després de saber que tornava a Barcelona, després de 4anys expatriat 1.5 a Puerto Rico i 2.5 anys expatriat a Hong Kong, on vaig iniciar-me en el  esport del triatló, doncs, em feia mandra cercar un Club amb el qual Federar-me, així doncs, vaig pensar i perquè no crear un  amb els amics, companys de Checkpoint (empresa on treballo) i bloggeros.

Així dons, aquest estiu vaig conèixer en Pau  Vice-President (http://www.ironpanic.com/), amb el Ferràn i Toni de (http://www.sedentaris.cat/) i el Steve G. de Checkpoint, em van ajudar a batre el meu millor temps en 10Kms a la Carretera de les Aigües (http://trixavi.blogspot.com/2010_06_09_archive.html)

Finalment, li vaig comentar al Pau, la meva ideia de muntar-ne un Club filial del de Hong Kong Dragons, on estic molt vincul.lat en tots els seus aspectes de training, competicions i events socials, i ell em va comentar que pensava fer alguna cosa similar...així doncs, apa ¨manos a  la obra¨ i, dit i fet (qui em coneix sap com sóc, no m´ho penso dues vegades!)...i com diu la cita del meu blog: ¨Wherever you go, go with all your heart¨ Conficius (¨Allà on vagis, ves amb tot el teu cor¨) i així, ho volem fer tant en Pau, Xavi A., Bea i tots els que vindràn, durant la primera setmana ja som més de quinze membres!

QUI ES QUI... EN EL BARCELONA DRAGONS TRIATHLON CLUB?

      1.       Com et dius? Xavi García Muret
2.       Quina edat tens? 39...al Febrer 40!!!
3.       Tens Bloc? Sí, XTB-XAVI TRIATHLETE BEGINNER - http://trixavi.blogspot.com/
4.       Ciutat de residència: Barcelona
5.       Quan vas iniciar a fer esport? Als 5 anys.
6.       Quina és la teva pràctica favorita: triatló, duatló, running, ciclisme o natació? Triatló i natació.
7.       En quina distància o modalitat et trobes més a gust? Natació.
8.       Explica’ns com entrenes: ets disciplinat, tens entrenador, segueixes algun pla d’entrenament? Els intento compaginar amb la vida familiar i laboral, però, com a mínim intento còrrer al menys 3 vegades per setmana. Segueixo un bàsic training (http://www.runnerswolrd.com/) per running depenent les distàncies que vulgui millorar i l´adapto a la meva vida familiar i laboral.
9.       Quants dies i hores entrenes de mitjana per setmana? Mínim 3 dies y aprox. 5 a 6 hores mínimes d´entrenament.
10.   Quants i quins objectius et proposes per aquesta temporada? 3. Marató BCN, Half Challenge Calella (la meva primera en aquesta distància) i la Marnató Cap de Creus. També, fer alguna cursa ¨trail-running¨ i triatlons o duatlons de muntanya...però ja veurem si es pot compaginar!
11.   Quins són els teus punts febles i virtuts pel què fa a l’esport? Com a punt feble diria que comenco sempre massa fort i vaig de més a menys...i no milloro ni ser control.lar aquest aspecte. I la virtut, el bon humor pre, durant y post competició…això crec, em diverteixo competint y fer-ho amb un grup del mateix Club on el companyerisme és molt sa i beneficiós per la salut de tots.Crec que aquesta forma d´agafar-me les curses de triatló es degut a molts anys essent extremadament competitiu quan navegava en Optimist, 470, Finn, etc. ja que en tots els Campionats tenia molta pressió per guanyar-los. Puc dir que ara participar a curses de triatló o qualsevol altre event disfruto participant...i evidentment millorant els meus propist temps.
12.   Quina és la teva millor marca en la disciplina que practiques? La meva millor marca en triatló Olímpic és la  de la darrera i tercera Olímpica, 2h34´ al Hong Kong ITU feta aquesta tardor amb una T-1 de 8´30´´ i 1.5 Kms corrent...més que triatló, fourthatló!
13.    Alguna competició que no et perdis mai?  Perquè? Doncs, HKITU, ja que, és el event més important de triatló que es fa a Hong Kong...i està molt bé organitzat.
14.   Tens alguna mena de ritual en competició? Fer un bon tapering però sobretot tranquilitat i disfrutar al màxim del pre, durant i post!!
15.    Quina és l’errada més gran que has comès en una competició? Pensar que sóc un bon nadador i sortir al mig del ¨meollo¨...resultat no em trobava ni les ulleres al cap de 2 minuts nedant...i havent rebut unes 10 patades a la cara.
Una abracada a tots i fins aviat,

Xavi.

2 comentaris:

Pau ha dit...

Xavi president! Xavi president!

Sedentaris.cat ha dit...

"Al loro que no estamos tan mal" ... seria la típica frase d'un bon president jajaja

Gràcies per parlar bé dels "sedentaris" :-) ... a mi no em feu aquesta entrevista mai que seria molt dur dir la veritat i reconèixer les hores d'entrenament/setmana :-)

Ferran de Sedentaris.cat