dimarts, 7 de desembre del 2010

Convocatoria running Dragons 10 desembre

El passat divendres 3 de desembre alguns Dragons vàrem quedar per a correr plegats a la Carretera de les Aigües per correr uns quants km. Equipats fins les celles per a fer front al fred i amb frontal per a correr en la foscor, van sortir finalment 13km mentre compartiem opinions sobre entrenaments, triatlons, marques,...

Els 2 Xavis (Presi, Carulla), el Coke, el Javier, el Pau i el Xavi A. fent la foto.

Així doncs hem decidit repetir de nou, però aquest cop un xic abans per tal d'aprofitar una mica els últims raigs de sol. La convocatoria queda doncs:

Entrenament Running Dragons:
Dia: Divendres 10 desembre
Hora: 17:30 h
Localització: Parquing dels Maduixers de la Carretera de les Aigües
Durada: 1hora (aprox. 13km)
Nota: A més a més de tots els socis de Dragons, seran benvinguts tots aquells que vulguin coneixer el club tot compartint quilòmetres i acabar així de decidir ser un soci més

Tots aquells que tinguin frontal porteu-lo doncs els darrers quilòmetres els farem ja amb un xic de foscor.

6 comentaris:

XTB-XAVI ha dit...

Xavi A.

Jo m´apunto...però ho podriem fer a les 6?

Merci,

Xavi G.

Pau ha dit...

Convocatoria de 5.30 a 5.45, pero es interessant arribar a les 5.30 per fer un parell de fotos

Ivó ha dit...

No tinc clar que pugui arribar a l'hora. No serà per ganes! A veure si em puc escapar d'hora de la feina.

Jaume ha dit...

Jo vindré..

Coke ha dit...

Pues jo aquesta me la perdo! Apa que vagi bé!

Xavi A ha dit...

De nou èxit total de l'entrenament on tots vàrem poder rodar i entrenar el que voliem. Per una banda alguns van correr 5km continuu mes suau i després tornar fent trams de canvis de ritme; menter d'altres allargaven fins el km 7 i a la tornada apretaven el ritme per fer uns bons 14km progressius.

a principis de setmana publiquem la proposta d'entrenament del pròxim divendres.

com m'agrada correr!!!! jejeje

Salut Dragons

Xavi